fredag 8 mars 2013

Cool!


I Blogger finns en statistikfunktion som jag inte brukar titta på så noga. Men idag när jag gick in så såg jag att  jag har haft sidvyer från alla möjliga ställen i världen. Tänk så kul att ni finns där från Sverige, USA, Nederländerna, Tyskland, Ryssland, Norge, Finland och Danmark som tittar in lite då och då :-)

Jag tycker det är fantastiskt kul med alla kommentarer, och jag lär mig massor av era tips och idéer. Vilken härlig liten väv-community!

Jag önskar er alla en riktigt trevlig helg. Själv ska jag iväg på en 50-års fest på annan ort lördag-söndag, vilket ska bli otroligt kul.

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Hi, Irene. You have got visitors from one more country - I come from a small town in Poland.
    You inspired me to weave my first gåsögon rag rug so I should thank you :-)
    Have a nice weekend!

    SvaraRadera
  2. That's great to hear, Internet is fantastic for inspiration. I'll check in on your blog too, thank's for leaving a note!

    SvaraRadera